#OOTD

16:30



,,Powiedz mi, ilu masz znajomych na Instagramie, a zdecyduję, czy jesteś warta znajomości ze mną...." Do tej pory myślałam, że taki tekst, to jakiś żart. Jednak nie. Sama uwielbiam zarówno Instagrama, jak i Facebooka. Mój dzień zawsze zaczynam od szybkiego przegladania ich zawartości, ale traktuję to tylko i wyłączanie jako źródło kontaktu z innymi, dzielenia się różnymi rzeczami, poszukiwania newsów, a nie oceniania ludzi. Myślałam, że o wartości człowiaka znaczy to, co doświadczył, to co wyznaje, co czuje, co sobą reprezentuje, a nie to, ilu ma znajomych na portalach. Pierwszy taki tekst usłyszałam w Londynie, a drugi raz w Poznaniu. Dawno, dawno temu....gdy ktoś chciał zagadać do nas na ulicy, to mówił ,,hej, co tam"? Dzisiaj natomiast podstawowym pytaniem zaczyna być: ,,siema, ilu masz followersów"? I niestety coraz częściej rozmowy zaczynają się w taki sposób. Wszystko jest dla ludzi i broń boże nie neguję portali społecznościowych, ale trochę przeraża mnie fakt, że dzisiaj nasza wartość postrzegana jest przez liczbę lajków i komentarzy. 



Zostawiam Was z moją weekendową stylizacją i życzę Wam miłej soboty ;)
Wasza A. 


You Might Also Like

14 komentarze

  1. Oo tak zgadzam się z Tobą w 100 procentach! Tylko dlaceego ludzie tak postępują, czyżby "lajki" powodowały dowartościowanie...eh
    Na szczęscie są jeszcze osoby,które nie mają FB czy Insta, żyją i mają się dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę tak na te Twoje adidaski i nie mogę się doczekać kiedy swoje w końcu wyciągnę z pudełka a odłożę botki ;/ Wiosno przybywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look so comfy, dear :)
    I really love this kind of minimal looks :D

    NEW DECOR POST | Living Room with Emerald Green
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie :)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak. To nie lajki decydują o wartości tylko to co mamy w środku. Świetne zdjęcia. Zapraszam na mojego bloga
    weekendoweprzemyslenianastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie :)

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się, że media społecznościowe wypaczą psychikę części z nas tak bardzo.... Nikomu nie życzę, by spotkał na swojej drodze takich ludzi.
    PS: bardzo ładne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like yout outfit :)
    Happy Friday Dear! Kisses,

    https://dajanaerd.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit dear ! :-) xoxo

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/unicorn-tears.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje najwygodniejsze buty. Uwielbiam taki prosty na luzie stròj a nie wyciumkane Bóg wie co

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy