Dawca.pl #niezabieram

20:41


Ci co mnie znają, to wiedzą, jak bardzo jestem zafiksowana na punkcie pomagania. Myślę, że słowo "zafiksowana" pasuje tu jak ulał. Pomaganie jest fajne. Uwierzcie. Gdy tylko macie możliwość, to oddajcie krew, wypełnijcie oświadczenie woli. To tak niewiele, a zarazem tak dużo. Mało kto myśli o takich rzeczach, ale czasami warto. Zwykła rejestracja w bazie dawców szpiku zajmie kilka minut i może sprawić, że to właśnie Ty staniesz się dla kogoś bohaterem. Ja już zdecydowałam i noszę w portfelu swoje karty. Zdecydowałam i nie zabieram. Zdecydowałam i jestem z tego dumna. Teraz czas na Was ;)

Pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia
A.




You Might Also Like

1 komentarze

  1. to dośc istotna i ważna decyzja, myślę że każdy z nas powinien jej dokonać
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy