London Photo Diary

19:49

Lecimy? Lecimy! No i poleciały. Chyba pierwszy raz w życiu tak spontanicznie podjęłam decyzję o wyjeździe. I była to najlepsza decyzja z możliwych! O  Londynie marzyłam od gimnazjum i w końcu mogłam na własne oczy zobaczyć, jak bardzo urokliwe jest to miasto. Nie rozczarowało, a oczarowało jeszcze bardziej. A ja znowu utwierdziłam się w przekonaniu, że wyspy, to mój kierunek, zdecydowanie! Piękne wspomnienia, szczególnie, jak dzięki koledze, miałam możliwość picia czekolady na 37 piętrze jego biurowca. Widok? Zapierał dech w piersiach.  Niezapomniane przeżycia i niesamowicie duża dawka pozytywnej energii. Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami i zachęcam do takiej londyńskiej przygody. 


P.s. założyłam w końcu Instagram. Jeżeli macie ochotę, to wpadajcie. Tu macie LINK



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Beautiful pictures of London! Its such a great place to visit :)
    Xx
    Larissa
    cenestquedelachance.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. I see you visited the most amazing spots in London! Many thanks for sharing the beautiful pictures <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful pictures and place !

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos! London is my dream)

    Dear, would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    http://www.blueberriesblog.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn fajny, byłam tydzień temu o północy na chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy