Santa Claus Is Coming To Town

16:30


Koniec pracy, koniec poznańskiego zgiełku, koniec dzwoniącego o 7 rano budzika. Czas do domu, czas na święta, czas usiąść przy choince z dobrą książką, wyciszyć się i zwyczajnie w świecie odpocząć.Ostatnio zauważyłam, że na blogach prym wiedzie Dore Garance i jej ,,Love,style, life". Zastanawiałam się nad jej kupnem, ale ostatecznie mój wybór padł na ,,Dziewczynę z pociągu". 

Być może dlatego, że już sam tytuł upodobnił mnie do głównej bohaterki.
I to właśnie z tą książką zamierzam spędzić najbliższe dni przy blasku choinkowych lampek 
i w rytmie nowej płyty zespołu Coldplay ;) 

Moi drodzy Czytelnicy, z okazji tych Świąt, chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze. 

Przede wszystkim zwolnijcie, nie popadajcie w ten cały świąteczny szał zakupów, sprzątania, nerwów i stresu, bo nie o to chodzi. Przystańcie na chwilę. Złapcie oddech, zastanówcie się nad życiem, na tym, co fajnego udało Wam się zrobić w tym roku. Ja ostatnio postanowiłam dać coś od siebie i razem z moim Przyjacielem zrobiliśmy paczkę dla Domu Dziecka. Mały gest, a daje niesamowicie dużo radości. Warto dawać, bo nagroda w postaci uśmiechu jest bezcenna. I może niech to będzie przesłanie dla Was wszystkich. I nie jest ważne, że okna nie są umyte, nie jest ważne, że pierogi na czas nie są ulepione, ważne jest, żeby ten czas spędzić wspólnie, dać radość tym, którzy na to czekają,  Po prostu przeżyć je tak, by były najlepszym wspomnieniem w nadchodzącym nowym roku.

Wesołych Świąt moi Kochani :*
Wasza A.



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Mam takie wrażenie że zamiast magii świąt jest jakaś nerwówka i to mnie troszkę dołuje zamiast żeby się cieszyć ;/ Ludzie nawet w marketach tacy wściekli chodzą. Mam nadzieje, że się domownikom nie udzieli taka aura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, spokojnych, pełnych uśmiechu Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Świąteczny czas:) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, you really know how to celebrate Christmas!
    Merry Christmas!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    International Time-Related Giveaway: Bad News and More
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Like the first and the last photo :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  7. Best wishes! I'm your new GFC follower # 335 if you want to come on my blog. Happy New Year ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy