Hello December

19:28


To już ten czas, kiedy na mojej stancji w słuchawkach nie usłyszycie nic innego, niż  Michael Buble i jego wykonanie All I Want For Christmas Is You. To czas, kiedy moje poduszki odziane są w świąteczne poszewki, a uśmiech na mojej twarzy jest widoczny nawet, gdy śpię. To czas, kiedy w szafce goszczą pierniczki, a gorąca czekolada pita jest w jeszcze większych ilościach niż zwykle.
I w końcu, to czas, kiedy mogę powiedzieć - witaj grudniu, mój ukochany miesiącu (zaraz po maju) :) Mam wrażenie, że moja miłość do Świąt z wiekiem nasila się coraz bardziej. Ten cały klimat nakręca mnie bardzo, ale to bardzo pozytywnie! I kiedy moja mama rzuciła ostatnio przy obiedzie, że może pojechałybyśmy w Święta do SPA, to prawie spadłam z krzesła. Jak to, Święta poza domem? Bez Kevina? Bez zapachu pierogów i barszczu? Bez przygotowywania potraw, krojenia warzyw na sałatkę? Nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić. To dni, które należy celebrować w domu z bliskimi przy blasku choinki. Koniec, kropka.

To chyba tyle jeżeli chodzi o moje świąteczne podniecenie. Teraz z innej beczki. Ostatnio wszędzie po oczach raziło hasło Black Friday. Powiedzcie mi, poddałyście się zakupowemu szaleństwu? Ja trochę tak. Skusiłam się na ten świąteczny sweter, a także torebkę, która według mnie jest naprawdę dobrą inwestycją. Mimo że nie wygląda na taką, to jest bardzo pakowana. Bez problemu chowam do niej mój termos z herbatą, kalendarz i stos kanapek. Elegancka i prosta. W wersji z paskiem idealnie pasuje do stylu bardziej casualowego. 
Pod zdjęciem znajdziecie do niej link :)

Życzę Wam miłego tygodnia i do usłyszenia ;)
A.

sweter - H&M, torba - Mohito (LINK )

You Might Also Like

15 komentarze

  1. ślicznie wyglądasz :)
    poklikane,klikniesz w link do kożuszka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebkę znam :) ładna ładna

    ____________________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest ten sweterek ! z resztą torebka tez bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look:) bardzo ładna torebka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie!!

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. The outfit is amazing! I love the color combination:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta torebka :)


    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)) Świetny blog!
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. super torebka *.* sweterek sb tęż taki zamówię :)
    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek i bardzo ładne fotki:)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy