Upcycling z H&H

12:27

Na początku października, miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach z upcyclingu zorganizowanych przez markę h&m oraz magazyn K MAG. Post o tym wydarzeniu miałam wrzucić już jakiś czas temu, ale brak czasu związany z nową pracą sprawił, że dopiero w takie dni jak dzisiaj, mam chwilę, żeby do Was napisać. Pewnie większość z Was słyszała o czymś takim, jak dawanie drugiego życia rzeczom, które w naszych oczach utraciły już swój blask? :)

Przyznam się bez bicia, że nigdy wcześniej nie zastanawiałam się nad tego typu rozwiązaniami. Rzeczy, które były albo za małe albo zniszczone, po prostu oddawałam lub wyrzucałam. Ale w życiu każdego człowieka w pewnym momencie przychodzi czas zmian. I tak było też u mnie. Kiedy ze względów zdrowotnych musiałam zmienić całkowicie swoją dietę na "zdrowszą", zmieniłam także wiele innych nawyków, między innymi zaczęłam z większym entuzjazmem podchodzić do segregacji śmieci, baczniej przyglądam się sygnałom wysyłanym przez moje ciało, a także wciągnęłam się w tę akcję przygotowaną przez H&M. Bo skoro my ludzie, często dostajemy od losu drugą szansę, to dlaczego nie dać tej szansy również naszym ubraniom? Na tych warsztatach przekonałam się, że nie trzeba być świetną krawcową, nie trzeba być wygranym programu Project Runway. Wystarczy mieć fajny pomysł i naprawdę w jednej chwili, możemy stworzyć coś z niczego. Coś oryginalnego i tylko naszego. Bo nie ma nic fajniejszego, niż świadomość, że zrobiliśmy to sami ;)

Pozdrawiam Was serdecznie ze Starego Browaru, gdzie trwa właśnie Open University, czyli otwarte i bezpłatne seminaria z najlepszymi ekspertami ze świata mody i designu. W końcu dane mi będzie zobaczyć na żywo moją ukochaną Anję Rubik, która jest kuratorem tego wydarzenia.Uwielbiam mój Poznań za takie akcje ;)

Buziaki :)))
A.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajne są takie warsztaty! Zazdroszczę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki wielkie że wpadłaś do mnie i zostawiłaś komentarz:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, this workshop must have been such a cool event!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, this workshop must have been such a cool event!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. What a fun event!

    Have a great week,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy