Outfit of the day

20:50

pewnością każdy z Was ma w swojej kolekcji rzeczy, w których czuje się najlepiej i bez których nie mógłby się obejść. Dla jednych jest to mała czarna, dla innych są to torebki lub wygodne dresy. Ja z racji tego, że za 2 dni mój blog obchodzi trzecie urodziny również postanowiłam stworzyć sobie listę moich klasyków. I mimo że przez te 25 lat nagromadziłam niesamowicie dużą ilość ubrań (niektóre do tej pory nie ujrzały światła dziennego), to od razu wiedziałam, co zawsze będzie można znaleźć w moim bagażu!


Po pierwsze - buty. I tu na pierwszym miejscu uplasowały się oczywiście mokasyny, buty typu slip on, zwykłe białe trampki, a w wakacje – klapki. Wiem, że zdarza mi się także wrzucać zdjęcia w szpilkach
( jestem posiadaczką 
„aż” 2 par!), bo uważam, że i takie kobieta w swojej szafie mieć powinna. Ale jednak, to płaskie obuwie jest moim numerem jeden. Będąc w Poznaniu często śmigam tramwajami, autobusami, ciągle jestem w biegu, dlatego dla mnie, najlepsza opcja, to buty przede wszystkim wygodne oraz takie, w którym czuję się pewnie i nie muszę ciągle patrzeć pod nogi, bo jak wiadomo nasze chodniki przypominają czasami ser szwajcarski, a ja potrafię potykać się nawet na równej, jak lód powierzchni.

Po drugie - dżinsy. Obowiązkowo czarne i niebieskie. I tu klasyk - big stary, proste, bez udziwnień, które po wyciągnięciu z szafy za 10 lat (mam nadzieję) dalej będą pasowały jak ulał. Kolejny wybór, to oczywiście dżinsy typu boyfriend. Dla mnie to nic innego, jak po prostu dżinsy w formie maksi - za duże, za długie i przede wszystkim za luźne. I najważniejsze - rurki z dziurami na kolanach. I mimo że ostatnio usłyszałam od sąsiadki, że wyglądam w nich, jak z ubogiej rodziny, nic nie poradzę. Lubię je i w sumie to one zajmują większość półek w mojej szafie.

Po trzecie - kapelusz. O tak, moja nowa miłość. Przecudowna rzecz, szczególnie latem. I żałuję, że przekonałam się do nich dopiero w tym roku. Idealnie może zastąpić nam okulary oraz…fryzjera. Serio, możemy z powodzeniem odpuścić sobie układanie włosów, czy modelowanie. Wystarczy zarzuć go na głowę i z powodzeniem możemy ukryć wszystkie niedoskonałości :)

Po czwarte - biały t-shirt i koszula. Nie ma nic bardziej uniwersalnego i ponadczasowego w modzie. Ja swoje białe koszulki często podkradam z szafy mojego taty. Możemy je łączyć na przeróżne sposoby. Sprawdzą się zarówno w wersji sportowej,  jak i tej bardziej eleganckiej. Uwielbiam, jak łączy je Majka Sablewska. Zestawione z rurkami,  luźnymi marynarkami lub skórzanymi kurtkami, kapeluszem i jakąś fajną biżuterią zagwarantują z pewnością modowy sukces. 
Koszula, którą Wam dzisiaj pokazuję, kupiona została na wyprzedaży za 39 zł ;)

Po piąte – ramoneska. Zastąpiła mi wszystkie marynarki. Gdyby zimy były u nas tak łagodne jak na wyspach, nosiłabym ją cały rok!

I po szóste (uff, zmieściłam się) – maxi. Od spódnic po sukienki. Są niezwykle kobiece, lekkie, zwiewne, po prostu idealne na upalne dni.

Pozdrawiam 
A.


koszula - Reserved, klapki - h&m (również przecenione z 79 zł na 20),  okulary - Pepco

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Love the shirt and the jeans :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look!

    _________________
    fashion fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw super, ale do tych butów się nie przekonam, a widziałam je już na kilku blogach. ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak z japonkami, dlatego rozumiem ;)

      Usuń
  4. Nominuję cię do LNB, więcej informacji na moim blogu:
    arfashionstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste zestawy są najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No chyba żartujesz? Serio te klapki teraz kupiłaś za 20zł? Ja polowałam na nie, ale uznałam, ze nigdy w życiu nie wydam 79 zł za takie klapki i dałam sobie z nimi spokój. Tyle przegrać :D

    p.s. super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuję :D Naprawdę były przecenione na 20 zł.

      Usuń
  7. świetny luźny zestaw , zazdroszczę klapek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. suuuper chic! love it!!!! kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz i ramoneska to również moje klasyki! :)
    "Nasze chodniki przypominają czasami ser szwajcarski" - mistrzuniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest super! :) klasyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zestawy.
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Lubię takie klasyczne zestawy :)
    PS. Mam kilka takich rzeczy, które uwielbiam i często noszę ;) Między innymi okulary przeciwsłoneczne Ralpha Laurena, zegarek Rosefield oraz granatowa parka z Top Secret ;) Do tego biały T-shirt, jeansy oraz balerinki lub wygodne mokasyny - zestaw jak dla mnie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post dear!

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpowiedzUsuń
  14. Love you all ,the clothes ,the hair.the shoe!

    http://www.heygoodtimes.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    OdpowiedzUsuń
  16. klapeczki są świetne, chociaż coś bym dodała do tego zestawu - coś mocno kontrastującego u oryginalnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy