Changes

13:45

Dwa tygodnie temu miałam swoje absolutorium, na które czekałam od matury! Jestem na ostatniej prostej, aby ukończyć mój UAM w Poznaniu i czuję wewnętrzną dumę, że dopięłam swego, mimo stresu, łez i częstego zaciskania zębów. Od liceum wiedziałam, że to właśnie na tej uczelni chcę studiować i zrobię wiele, żeby tak się  stało. I wiecie co?

Warto czasami mieć swój cel i dążyć do niego, nawet jak jest trudno, nawet jak rzucają pod nasze nogi liczne kłody. Ale wraz z końcem studiów, kończy się również pewna epoka. Epoka beztroskich lat, gdzie jedynym zmartwieniem była sesja, kolokwia, prezentacje, czy przypomnienie sobie w ostatniej chwili o niezapłaconych warunkach :-)
I ten moment, kiedy zdajesz sobie sprawę, że wkraczasz w dorosłość, momentami paraliżuje, bo nadszedł czas zmian. Zaczynam kolejny etap w moim życiu. I nie wiem jeszcze, co przyniesie jutro, ale wiem, że niedługo chcę wylecieć w końcu(!) do mojej ukochanej Irlandii. Na dłużej...A może już na stałe? Czas pokaże. I pewnie niektórzy stwierdzą, że mając trzy dyplomy, nie muszę nigdzie wyjeżdżać, to wyjątkowo mam to gdzieś. Praca za biurkiem i wyścig szczurów nie jest dla mnie. Póki nie mam kredytów do spłacenia, dzieci mi nie płaczą, to chcę wsiąść w samolot i lecieć do miejsca, w którym czuję się dobrze. Chcę poznawać nowych ludzi, kulturę. Chcę uczyć się języka w praktyce, nie tylko w teorii. Chcę wieczorami oglądając cumujące w porcie statki sączyć zimnego Guinnessa. Chcę w drodze do pracy delektować się poranną kawą na ławce w 
St. Steven's Green ParkChcę stołować się w mojej ukochanej knajpce Jimmy Chung`s, gdzie za 10 euro można jeść, jeść i jeść. Chcę oddawać się zakupowemu szaleństwu w Primarku. W weekendy jeździć na południe Irlandii i rozkoszować się jej widokiem, gdzie z jednej strony góry, z drugiej ocean, a w oddali klify niczym z widokówki.  Po prostu czerpać garściami. Czas nie oglądać się za siebie, czas zmienić wszystko i iść śmiało do przodu. Mam nadzieję, że wszystkie moje plany ułożą się tak, jak tego chcę, że przyszłe, dorosłe problemy będą tak proste w rozwiązaniu, jak moja dzisiejsza stylizacja, a każdy dzień będzie nową przygodą, która zapisze w mojej głowie mnóstwo pozytywnych wspomnień ;)


Pozdrawiam



bluzka, kapelusz - H&M, sukienka - allegro, buty, ramoneska- Stradivarius



A. 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. świetnie wyglądasz ;) świetna stylizacja http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w kapeluszu. Zazdroszczę, że już masz prawie koniec, ja dopiero licencjat męczę i szczerze już mam dość ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie:) idealne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze są nowe etapy w życiu, pójście w nieznane, ta niepewność, co Ciebie czeka. Ja tak zrobiłam, nie oglądając się za siebie. Wyszłam na tym super. I życzę Ci, aby tak jak piszesz, każda przygoda zostawiła wspaniałe wspomnienia :* Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny post! Gon za marzeniami, nie słuchaj nikogo, tylko swojego serca, ono podpowie Ci zawsze najlepiej <3

    missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Taki mam właśnie zamiar! Gonić za marzeniami!

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Gratulacje :) I prawdziwie marynarski zestaw,ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci zatem spełnienia marzeń i samorealizacji :)) Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kapelusz. ;) Myślę, że to dobry pomysł, aby gdzieś wyjechać.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely everyday look :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sceneria :)

    p.s. za ile kupiłaś kapelusz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ukończenia studiów :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie;p

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ramoneska! pozdrowienia od absolwentki UMK żyjącej aktualnie w UK :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Many thanks for your kind words!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love you all ,the clothes ,the hair.the shoe!

    http://www.heygoodtimes.com

    OdpowiedzUsuń
  17. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.jacketsalemalls.com

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy