Łukasz Jemioł Basic jesień - zima

21:07





Nie ma jeszcze kalendarzowego lata, a w Łodzi już można było podziwiać kolekcje na jesień - zimę.
Tegoroczny Fashion Week, o którym już Wam pisałam wcześniej, wzbudził wiele emocji, zarówno tych pozytywnych, jak i negatywnych. Jedni narzekali na organizację, inni na zbyt „oklepane” już projekty, a jeszcze inni próbowali zrobić show na ściankach promując faszystowskie symbole, jak np. Michał Witkowski. Na pochwałę jednak na pewno zasługuje mój ulubieniec -  Łukasz Jemioł ze swoją linią BASIC. Projektant jak zwykle zaskoczył nas swoimi formami i pomysłami – khaki, przeplatające się z szarościami oraz beżami, prezentowały się wyśmienicie. Delikatne linie i odrobina oversize’u dały efekt niewyszukanego miejskiego szyku. Dodatkowo klasyczne koszule i świetne, wąskie szale. Modelki pozowały także w jakże modnym obecnie zamszu, i jak na armię przystało – w bojówkach. Tym razem na koszulkach można było podziwiać hasło – ,,No War”, które ma symbolizować antywojenne poglądy. Jak mówił sam projektant, jego zamysłem była sugestia, aby zawodowy mundur schować do cywilnej szafy. Nie zawiodły również idealnie dobrane materiały. Łukasz Jemioł do produkcji swojej kolekcji wykorzystał takie tkaniny, jak bawełna, jedwab, czy len. 
Na wybiegu mogliśmy zobaczyć Michała Baryzę, którego znacie z programu Top Model. 

Miłego, długiego i słonecznego weekendu :))
A.




*zdjęcia pochodzą ze strony http://kobieta.onet.pl

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetny post!

    ~~~~~~~~>
    Zapraszam również na mój blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam projekty Łukasza. To jeden z nielicznych projektantów, którego rzeczy można przenieść na polskie ulice. Szkoda tylko, że są tak drogie i jedyne co mi zostaje ,to o nich pomarzyć :(

    Pozdrawiam serdecznie i Tobie również słonecznej majówki :)

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful designs...love the neutral colours....fantastic collection!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo pozycja nr 2, czyli ta bluzeczka z wiązanym szaliczkiem wokół szyi. Interesujący prosty outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię i szanuję. Zdolny i fajny facet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki minimalizm miejski, podoba mi się :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam krótką relację z pokazu w tv, bardzo mi się podobały jego projekty :)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy