#throwback

16:48

Ralph Lauren mówił, że: ,,jest taki styl życia, który cechują specyficzny urok i piękno. Nie polega on na nieustannej pogoni za tym co będzie, lecz raczej na zachwycaniu się tym, co było [...].
To romantyczna strona życia, szukanie piękna w rzeczach, które przetrwały". Znaleziony przeze mnie cytat, idealnie wpasowuje się w mój dzisiejszy strój. Ogrodniczki, to spodnie, które zachwycały mnie od najmłodszych lat. Gdy tylko ujrzałam je w sklepie od razu przypomniałam sobie moje dzieciństwo. Nie było dnia, żebym nie chciała ich ubrać do przedszkola. Uwielbiam te modowe powroty. Coś, co oglądam na zdjęciach, gdy miałam 5 lat, znowu jest na czasie i znowu opanowuje nasze ulice. Ale przecież nie od dzisiaj wiadomo, że to, co było, zawsze można ulepszyć, poprawić i sprawić, że nabierze nowej jakości i trwałości. 

Pozdrawiam i życzę spokojnego weekendu, a studentom wytrwałości podczas sesji. Damy radę! :)
ogrodniczki - bershka, kurtka - h&m


Florence + The Machine - Never Let Me Go


You Might Also Like

29 komentarze

  1. Genialnie w nich wyglądasz :)

    trycatchthemoment.blogspot.com <- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka <3 A te ogrodniczki były na przecenie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz naprawdę dobrze w tych ogrodniczkach a często są one straszna deformacją sylwetki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również ogrodniczki kojarzą się z dzieciństwem. Jestem jednak zdania że wymagają nienagannej figury, dlatego tak dobrze na Tobie wyglądają :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz szczęście, że masz taką figurę, bo wyglądasz w nich naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pasują Ci ogrodniczki, ja się czuję w takich spodniach jak słoń

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ogrodniczki, super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Great Outfit & Thank you so much <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute look :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  10. I absolutely love this denim overalls - looks really cool on you :)

    Ann | http://annrobiefashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, ogrodniczki super ! ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. I have a huge weakness for dungarees and I love your look!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz! :) również obserwuję


    dziękuję kochana :) zdjęcie ze świątecznej "sesji". Sweterek jest z Mango, dorwałam na wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny blog. Wspólna obserwacja? Jeżle się zgodzisz to zacznij i poinformuj mnie o tym a na pewno zrobię to samo ;) http://inlovewithdreams123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. that cover all is nice. i am following your blog, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ogrodniczki! Super w nich wyglądasz:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ogrodniczki, mam niestety tylko krótkie ;p Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy