New love

17:50


Moda, jak to ładnie napisała Sue Jenkyn Jones w swojej książce, to: ,,tajemnicza i kapryśna pani. Elegancja, piękno i wysoka cena nie są już wyznacznikiem tego, co jest cool. Style ubiorów do pracy zmieniają się. Kiedy tylko przyzwyczaimy się już do jakiegoś wyglądu, modne staje się akurat jego przeciwieństwo”. Coś w tym faktycznie jest. Ale są także rzeczy, które nigdy nie zejdą z piedestału w tym modowym świecie. Moda, szukając inspiracji dla tworzenia nowych stylów, często sięga do form i tworzyw z przeszłości.
Dlatego, co sezon wracamy do jakże wszechobecnego dżinsu i kraty, małej, nieco udoskonalonej czarnej, czy obuwia, które noszone było kilkanaście lat temu. Dzisiaj taki wielki debiut mają właśnie mokasyny. Buty młodości mojej mamy, a teraz także i mojej! Znowu na czasie, znowu w cenie i znowu pożądane przez kobiety. Już od dawna moja ukochana, irlandzka blogerka -  Anouska Proetta Brandon prezentuje je w swoich stylizacjach. Zawsze je podziwiałam i szukałam podobnych w znanych sieciówkach. Eleganckie, szykowne, trochę męskie i jakże klasyczne. To buty idealne na nadchodzący wiosenny sezon. Ja nie wytrzymałam i chciałam pokazać je Wam już dzisiaj ;)
                                                                                                                    Pozdrawiam 
                                                                                                                            A.

sweter , kapelusz  - c&a, mokasyny - Stradivarius



You Might Also Like

35 komentarze

  1. Bardzo lubię takie stylizacje.
    Podoba mi się takie połączenie i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :) cudowne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty nie w moim stylu, ale kapelusz- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty look, love the sweater,
    happy new year :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, mi nigdy mokasyny się nie podobały i za Chiny Ludowe bym ich nie kupiła, mimo, że są modne. Ale to zależy od gustu :)
    Śliczne zdjęcia i kolor butów :)

    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty ładne, ale podziwiam, że odważyłaś się założyć je pomimo chłodów i jakby nie patrzeć- zimy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam z 5 minut i od razu po nich wskoczyłam do nagrzanego samochodu. Nie miałam czasu nawet zmarznąć :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie ;)
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te mokasyny. Ale szczerze powiem, że nie wiem czy się do nich przekonam :) Pożyjemy zobaczymy.
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Kochana i oby jak najwięcej takich czytelniczek mojego bloga :* Buziaki :*

    PS. Świetne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the post:) Happy holidays dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się takie zestawienie! do twarz Ci w kapeluszu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pretty sweater dear ;)

    http://lavinajampit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się jakoś nie czuję w mokasynach, ale inne dziewczyny mi się w nich podobają. Super kapelusz :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. i really love ur shoes! :) so cute

    OdpowiedzUsuń
  15. Good outfit!! Perfect sweater.
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie Ci w tym kapelsuiku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. This look is so my taste, you look good!

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Fajna stylizacja, buty, sweterek i kapelusik rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacja jest fantastyczna, uwielbiam takie kapelusze, ale do mokasynów się chyba nigdy nie przekonam. ;) nie podobają mi się te buty i żadna moda mnie do tego już chyba nie przekona. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne wyglądasz :) u nas nowy post...
    Obserwuje i zapraszam :)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy