Let it snow!

15:55

Nie ma, że zimno, nie ma, że śnieg. Dzisiaj debiut. Kożuszek w roli głównej. Polowań na niego nie było końca. Zwiedziłam chyba wszystkie gorzowskie i poznańskie galerie, aż w końcu go znalazłam. Gdy na stronie internetowej zobaczyłam, że jest jedna, jedyna, przeceniona i jak się później okazało skrzętnie schowana na dziale męskim sztuka, to w ciągu minuty zbiegłam z czwartego piętra i poleciałam do Reserved. Po prostu skradła moje serce.

Zostawiam Was ze zdjęciami i przesyłam dużo ciepła w te mroźne dni ;)

Buziaki i spokojnego, leniwego weekendu :)

spodnie - bershka, kurtka - Reserved




You Might Also Like

31 komentarze

  1. Bardzo lubię takie połączenia!
    Super LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, here it is not yet snowing. The pictures are really pretty!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobną kurteczkę - jest rewelacyjna <3 świetnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny , luźny strój, nigdy nie miałam emu, jestem ciekawa czy naprawdę są takie fajne jak mówią :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może nie są atrakcyjne. Mężczyźni mówią, że to najbrzydsze buty na świecie :) Ale są wygodne i przede wszystkim są ciepłe, a zimą to podstawa :)

      Usuń
  5. You look so chic...love the photos!

    P.S Thanks a lot for visiting my blog and for lovely comments...new post is live ;-)

    http://www.fashionpumpkin.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw idealny jak dla mnie :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny zestaw! :) pozdrawiam i zapraszam do mnie dxbarczak.blogspot.com obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit, I love the yellow sweater under the dark ensemble. Sure one to make it pop! :) xo~ Lena
    www.felinecreatures.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving the show! Looks so fun, but stay warm! xx

    TOPCOAT

    OdpowiedzUsuń
  10. takie czapki mi się bardzo podobają ; )
    Fajny blog obserwuje ;*
    Pozdrawiam http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście prze - boska! Muszę zdecydowanie udać się do Reserved. A za ciepło dziękuję, przy minusowej temperaturze na pewno się przyda. Dobrego nowego roku, niech spełnią się Twoje marzenia i utworzą się piękne wspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia. Również życzę, aby ten rok był dla Ciebie niezapomniany! :*

      Usuń
  12. kożuszek jest ektra!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect outfit for the snow! We have also tons of snow here in Bavaria at the moment :) Happy New Year for you!

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kożuszek!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie również wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku ;)

      Usuń
  16. Cool jacket :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny i luźny zestaw na co dzień, czapka mi się podoba a buciki cieplusie ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. Very nice outfit and great blog.
    Follow me back dear.
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy