Day with C&A

21:10

Jak mogłyście ostatnio zauważyć, moje serce skradły swetry z C&A. Dlaczego? Bo są ciepłe i dostępne na każdą, nawet studencką kieszeń. Pisałam Wam post niżej, że w czwartek w Kupcu Poznańskim odbędzie się wielkie zakupowe szaleństwo, w którym będę brała udział razem z fankami tej sieciówki. Tego dnia na kilka godzin stałam się… stylistką i pomagałam  Poznaniankom biegać między sklepowymi półkami w poszukiwaniu upragnionych łowów. Szczerze mówiąc byłam pewna, że moja obecność tam skończy się na podziwianiu nowych kolekcji. Jak się jednak okazało zainteresowanie było tak wielkie, że już po chwili miałam ochotę zdjąć buty i biegać boso ;) 
To niesamowite jak wiele osób odwiedziło nasz sklep. Pięknym w tym wszystkim było również to, że mogłam spotkać ludzi w różnym wieku! Od najmłodszych szkrabów buszujących w dziale dziecięcym, po starsze kobiety, które zaopatrywały się w eleganckie wieczorowe kreacje. To dowód na to, że każdy mógł z powodzeniem znaleźć coś dla siebie. A zadowolenie klientów daje niesamowicie pozytywnego kopa. Co robiło największą furorę? Oczywiście swetry, które schodziły jak ciepłe bułki. Klientki szturmem opanowały stoisko z ciepłym, wełnianym odzieniem, które C&A w tym sezonie ma do zaoferowania we wszystkich możliwych odcieniach. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się zarówno te odpinane, jak i wsuwane przez głowę. Dodatkowo Poznanianki upodobały sobie spodnie sztruksowe, które są chyba najlepszą alternatywą na nadchodzące mrozy. Prócz zakupów na Panie czekało stoisko, gdzie mogły się zrelaksować pod czujnym okiem makijażystek ;) To było dla mnie naprawdę ciekawe doświadczenie. Tego dnia chyba wszystkie drogi prowadziły do Kupca, ponieważ już po kilku godzinach można było zauważyć pustki na sklepowych półkach. Wniosek? Nam kobietom chociaż raz na jakiś czas potrzebne jest takie zakupowe szaleństwo! Zdecydowanie:)

Pozdrawiam
A.



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Uwielbiam takie imprezy oraz posty o nich!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie, jak pracowalam w sklepie o ubuwniczym zadowolenie klienta tez dawalo pozytywnego kopa i umilalo prace :) swietna fotorelacja,swietna akcja :)

    http://xavilove.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. I shop often at C&A as I like often pieces from them :)
    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like a fun event!

    xo T.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś w C&A nigdy nie umie sobie nic znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie :) Widać po zdjęciach, że to było prawdziwe szaleństwo! Pewnie czułaś się jak ryba w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno udany dzień;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie śliczne mają te swetry :) ja często kupuje u nich dziecięce ubranka, dla mojej siostrzenicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post and photos :)

    Brina xoxo, Check out -->COAT GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like a super fun event!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że takie imprezy pojawiają się coraz częściej!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam fioła na punkcie cieplutkich swetrów! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię C&A. Mają wiele świetnych swetrów, oczywiscie już nie mówiąc o swetrach. Spory wybór i fajne ceny ;)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy