Stardivarius jesień 2014 - kampania

12:22

Mnie również dopadła kampania, ale niestety ta wrześniowa. No cóż, zdarza się najlepszym. Powinnam się uczyć, bo do poprawki tylko dwa dni, ale wiecie jak to jest. Nagle chce nam się sprzątać, nagle jest tyle rzeczy, które są na "już". I nauka idzie na bok. 
 Mam dla Was newsy. Na stronie ELLE pojawiła się właśnie nowa kolekcja znanej sieciówki. Ostatnio zaprezentowałam Wam kampanię H&M, a dzisiaj czas na firmę Stradivarius :) Totalny powrót do lat 60. i 70. Sztuczne futra, luz, zwiewne tkaniny, jeansy z wysoką talią i spodnie, które kiedyś robiły furorę, czyli dzwony. Pamiętam, jak razem z mamą szukałyśmy dla mnie spodni tak szerokich, że mogłam nimi spokojnie zamiatać ulice. Był na nie wtedy niesamowity szał! Nie wiem, czy do nich wrócę, ale fajnie jest powspominać czasy, kiedy były one obowiązkowym szkolnym strojem dla wszystkich dziewczyn w klasie :) Kolekcja prezentuje się naprawdę fajnie. Jestem ciekawa tylko, czy ceny będą również przystępne dla wszystkich i jak szalone lata 60. i 70. sprawdzą się w praktyce :)



*wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony - http://www.elle.pl

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Uwielbiam taki styl. Kolekcja mi się podoba. W swojej szafie ma dzwony, ale od dłuższego czasu w nich nie chodzę. Bo są trochę mało praktyczne, zamiatają ulicę i się szybko brudzą nogawki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kampania!
    to futro z ostatniego zdjęcia jest genialne!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kolekcja, jednak nie wiem czy dla dzwonów również szykuje się wielki powrót :P dużo osób źle je wspomina, chociaż jeśli chodzi o takie nie z dżinsu to czemu nie? :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this photos, so cool :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie powroty modowe do dawnych lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się :)

    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja i mój styl :) świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się zdjecia do tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the looks of this collection!
    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  10. i love it<3
    new followers<3
    *discodiscopartyparty*
    greetings from germany:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, honey!
    Great post!
    Take part in the GIVEAWAY on my blog!
    You will win!
    http://defishencia.blogspot.ru/2014/09/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwyca mnie jesień, która przeplata nam lata 60,70 czy 80! Uwielbiam te powroty ♥
    świetna kampania;) sama w sobie kolekcja też mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem szczerze ze zadko chodze tam na zakupy. moze dlatego ze to nie do konca moj styl :)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy