Hello from Ireland

12:14

Nareszcie!!! Znowu tu jestem. A w sumie jesteśmy, bo udało mi się do wyjazdu namówić także mojego Chłopaka. To już siódmy raz, ale za każdym razem jest taka sama radość, a nawet większa. Każdy ma swoje miejsce, do którego pragnie wracać. Dla mnie tym "drugim domem" jest Irlandia. To tu uśmiech nie schodzi mi z twarzy przez całą dobę. Za każdym razem, gdy tu wracam, mam poczucie, że to jedno z fajniejszych miejsc na mapie, jakie mogłam sobie wybrać. I wiecie co? Mam taką wewnętrzną pewność, że po studiach wrócę tu na dłużej. Wysyłam Wam mnóstwo pozdrowień i pozytywnej energii :)

A teraz wracam do mojego ulubionego Guinnessa, a Wam życzę spokojnego tygodnia :)
Wasza naprawdę (!) szczęśliwa A.





You Might Also Like

36 komentarze

  1. piękne widoczki, pozazdrościć ;)
    wpadnij też do mnie ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne widoki.... Piwko w takim miejscu o niebo lepsze niż w knajpie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. BEAUTIFUL!
    I love your shirt... haha, wish I had it to wear it with my son for a partner look :D

    xxx
    www.journal-of-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne widoki! Aż zazdroszczę Ci tej Irlandii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne widoki, chciałabym tam kiedyś pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne widoki! Poszalałabym tam z lustrzanką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ireland's such a wonderful place with beautiful scenes <3 <3 photos look definitely amazing and I hope u've had a wonderful time there with ur boyfriend xx Have a lovely day xx

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tam ładnie :))
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Poland :) piękne zdjęcia, cudowne widoki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie widoki... :) Rozmarzyłam się :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejkuu jak tam pięknie! Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie znaleźć takie miejsce do którego chce się wracać!

    OdpowiedzUsuń
  14. ach co za widoki!!!!!!!!!!!!!! też mam takie miejsca gdzie mogłabym wracać co rok albo i częściej :-)

    koszulka z h&m fajowa!!

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chce kiedys odwiedzic Irlandie ehh
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post! Love your whole look so much. Have an amazing day!

    Kenny,
    WHATKENNYHEARTS.COM
    INSTAGRAM @kennydaily / BLOGLOVIN / FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  17. Irlandia zdecydowanie jest piękna ;)


    Zapraszam częściej :)

    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cool place
    Fantastic
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  19. WOOOOOW!!!*.*! Cool!

    Do you want to follow each other on instagram? I'm @chicstreetchoc! Thank uuu
    FOLLOW FOR FOLLOW ON FACEBOOK?CHIC STREET CHOC

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne widoki, zazdroszczę :) nigdy tam nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  21. moc krásné fotky:) Já jsem byla minulý školní rok v Irsku v Dublinu přímo a byla jsem z toho nadšená !!:)
    www.andreykab.blogspot.ct

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah rozumiem Cie ... ojczyzna duszy <3 ja mam to samo ale z Lloret de Mar, byłam już tam 3 razy pod rząd i mogłabym tam jeździć co roku już do końca życia :D piękne zdj. :))

    OdpowiedzUsuń
  23. ale magia!!! co ja bym dała, żeby się tak znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy