28/09

12:54

Cudowne są chwile takie jak ta. W głośniku leci Michael David Rosenberg znany wszystkim jako Passenger. Na stoliku z filiżanki unosi się aromat świeżo zmielonej kawy...I błogi spokój, który pomaga mi zaplanować nasz kolejny rok w Poznaniu.

Chwilo trwaj. Jak najdłużej, zanim zacznie się ta codzienna gonitwa, stres i...pisanie magisterki ;)

A jeżeli chodzi o strój, to dzisiaj trochę na przekór :) Męska koszula w damskiej szafie? Czemu nie!


 Pozdrawiam i życzę wszystkim tak słonecznej niedzieli, jak u mnie :)


Koszula - Tommy Hilfiger (LINK )

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Świetna koszula oraz szpilki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie<3 I jaka zwiewna fryzura :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne spodnie :) i uwielbiam koszule w kratkę :) Kochana z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie wpadnij choć na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! przepięknie wyglądasz <33 śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie dokładnie szpileczki i w ogóle nie mam na nie pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz

    ______________
    a u mnie?
    bluzka, w której się zakochasz

    OdpowiedzUsuń
  7. very nice!

    bijousstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula i w tych kolorach (Y) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby chłopięcy look, a wyglądasz właściwie bardzo kobieco. Ja sama miałam dziś na sobie męską bluzę, a w szafie mam jeszcze męską koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely casual look. Awww thse heels!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z ta męska koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja osobiście nie lubię takich spodni, ale Tobie pasują! pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny zestaw!
    podoba mi się!

    całusy,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. boska kurtka;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola bonita, me encanta tu look básico, que bonita la frase de Ives Saint Lauret, la comparto!!!
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  16. This outfit is great! Very nice combination with red pumps :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna luźna koszula , bardzo na Tak :) Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny wpis i super stylizacja!
    Zapraszam Cię także na mojego bloga myjskaniemyjska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam połączenie szpilki+ boyfriendy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice outfit!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja... Na luzie a elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa stylizacja :0 podobaja mi sie Twoje szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. boska koszula ! nie przepadam za takimi spodniami ale Tobie jak najbardziej pasują :)


    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your shoes so much. Would you like to follow each other?

    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy