23/09

17:15

Stało się. Trudno się z tym pogodzić, ale stało się. Przyszła jesień! Trochę masakra. Ale jak pisałam post wcześniej, ta jesień, jeżeli chodzi o modę ma być bardzo przyjemna :)
Czy można jakoś przygotować się na chlapę, wiatry i zmianę czasu? Swoją drogą, to nigdy nie pojmę, po co tak naprawdę cofamy te zegarki? Nie ma nic gorszego, niż świadomość, że wstajesz - ciemno, wracasz z uczelni - ciemno. I to przerażanie, gdy listonosz przynosi rachunek za prąd! Utrudnianie życia i wprowadzanie go niemalże w stan dperesyjny....
Ale wracając do moich jesiennych przygotowań...Kupiłam swetry, dużo swetrów, promocja była, więc żal było przejść obojętnie. Po drugie, nie mogłam zdecydowac się na kolor, więc wzięłam to, co sklep oferował i doprowadziłam siebie tym samym do bankructwa. Kupiłam też moje ukochane "bambosze", bo od nóg najbardziej ciągnie, a trzęsawki z zimna, to kiepska opcja. Można zrobić coś jeszcze, by uchronić się przed jesienią? Rozważałam opcję przespania jej niczym niedźwiedzie, ale to odpada, bo chcę jak najszybciej skończyć studia. Emigracja do ciepłych krajów też nierealna, bo konto póki co świeci pustkami...I właśnie zdałam sobie sprawę, że chyba wylałam Wam cały mój gniew pod tytułem ,,nie znoszę tej pory roku", ale już zmieniam temat...
Pisząc do Was przeglądam też bloga Kristiny Bazan. Kurcze, ta dziewczyna jest naprawdę wyjątkowa. A ja od dawna jestem jej wielką fanką. Ten jej sposób dobierania dodatków. To łączenie poszczególnych fasonów. Ta niewymuszona elegancja, powoduje, że naprawdę należy zrobić wielkie ,,wow". To encyklopedia dobrego smaku! Polecam. Na dodatek dużo podróżuje, więc chociaż na chwilę można przenieść się w ciepłe miejsca :)

 Życzę dużo ciepła! ;)

Buziaki. 
spodnie - Primark, sweter - C&A

 


 Nie wyobrażam sobie jesieni, czy zimy bez podobno ,,najbrzydszych butów świata". Dla mnie, jest to najlepsze obuwie na mrozy. Są niesamowicie ciepłe i wygodne! Uwielbiam je, mimo ich przerażającej ceny. Na szczęście  do końca września obowiązuje na nie promocja. Mała, bo mała, ale zawsze coś :) Tu macie link (EMU shop). 
Jeżeli chodzi o botki, to kupione w Irlandii. Primark, to naprawdę fajna i tania opcja. Dla każdego! :)


You Might Also Like

27 komentarze

  1. Także zaopatrzyłam się już w kilka swetrów i ciepłe bluzy :) Jesień potrafi być piękna, trzeba tylko dostrzec jej uroki :) Co do zegarów to także tego nie rozumiem, sami sobie utrudniamy życie...

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. taki musztardowy/zolty kolor chodzi za mna juz od miesiaca! genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też poluję na te jak to napisałaś "bamboszki". Są faktycznie ciepłe, ale póki co są dla mnie zbyt drogie.
    I bardzo fajne spodnie.Sama jestem posiadaczką takich. Dobrze się noszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zniesmaczona z tego powodu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous outfit!! Love the sweater and the booties!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook , Bloglovin’, Instagram and What I Wear

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodnie:) bardzo dobrze na tobie leżą :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piekna jesienna stylizacja :)) Moze wzajemna obserwacja ?
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja, podoba mi się sweter i ten plecaczek^^
    ciekawy blog, będę tu zaglądać, dodaję do obserwowanych :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. czas wymienić garderobę na nieco cieplejszą, czas na swetrzyska wielkie i cieplutkie!
    świetny masz ten musztardowy sweter, pięknie wyglądasz

    pozdrawiam ciepło,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely boots :) OASAP FALL GIVEAWAY! Click here to enter : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2014/09/oasap-fall-giveaway.html#more :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so beautiful doll!! I love the colour of the sweater!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, jesienna stylizacja :)!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też muszę zaopatrzyć się w ciepłe swetry i też nie znoszę jesieni ;/
    Mam Emu, ale podróby;D Choć muszę przyznać - są mega ciepłe ;)
    Fajna stylizacja, sweterek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty, sweterek i plecak są cudowne!

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy