15/09

17:08

    Płaszcz, który Wam dzisiaj chciałam pokazać, miał już swój debiut. O ile mnie pamięć nie myli, mogliście go zobaczyć w lutym. Wtedy też wspomniałam, że wiosną i latem rządzić będą pastele. Miało być lekko i swobodnie.
   Jak się okazało, w tym sezonie będziemy mieć małą powtórkę. Pastele (ku mojej radości) znowu wracją na salony. Gazeta ,,ELLE" ogłosiła koniec kryzysu w modzie. W nadchodzących miesiącach rządzić ma zabawa i radość. 
Jak pisała w nowym numerze mojego ulubionego miesięcznika Monika Stukonis: ,,Dziś w modzie wszystkie chwyty dozwolone". Zatem w nadchodzących miesiącach niech każdy z nas da ponieść się wyobraźni. Od kwiatów, po militaria, aż do oversize`owych płaszczy i futer. Oczywiście ta ostatnia opcja, jak dla mnie TYLKO w wersji sztucznej!!! I skoro tej jesieni zamiast brązu, czy zieleni ma być pastelowo, to pora znów wyciągnąć z szafy mój płaszcz.

Pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia ;)
płaszcz - h&m, torba - CCC, spodnie - pull and bear

You Might Also Like

18 komentarze

  1. prześliczny płaszczyk, nie mogę się na niego na patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your coat
    and your ripped jeans.
    Fab look.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny płaszczyk :) Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz płaszczyka podobaja mi się spodnie i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Loving the fall inspired outfit on you. You look divine. Stunning pics! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz mógłby być jeszcze bardziej dopasowany. Wyglądałabyś wtedy bardziej kobieco. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozmiar 34. Mniejszego już nie było. Chyba, że na dziale dziecięcym, ale tam nie zaglądałam :D

      Usuń
  7. wow!
    ale piękny płaszczyk!
    wyglądasz bosko!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous look with ripped jeans combined with such a chic trench coat <3 I love the bag as well xx Have a great day, my lovely

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice coat and bag :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a cute coat!

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy