H&M jesień-zima 2014-2015

09:50

Wiem, że lato, że wakacje, że słońce. Ale ja od tego słońca i skwaru już kręćka dostaję. Z pomocą na szczęście przyszła strona ELLE, która opublikowała nową kolekcję h&m na jesień-zimę 2014-2015 :) 
Gdy zobaczyłam te ramoneski, swetry, bluzy, rurki, to pomyślałam - to będzie mój ulubiony sezon! Wszystko to, co uwielbiam. Jest sierpień, a ja już wiem w czym spędzę te jesienne i zimowe miesiące, bo właśnie w takich zestawach czuję się naprawdę dobrze.
Nadchodzący czas należeć będzie do sieciówki h&m. Zdecydowanie! A te tenisówki ze złotym łańcuchem? Dla mnie rewelacja. Zostawiam Was z nową kolekcją i czekam na Wasze opinie. 
Udanego tygodnia drodzy Czytelnicy  ;)


      A.



wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.elle.pl

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Widzę powrót brązów :) to nie może mnie nie cieszyć !!! Brązowe marzenie o wielgasnyn Swetrze może sie ziści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ads look good but some of the shapes are not for everyone, some too bulky for me.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Świetna kolekcja się szykuje ;3 juz się doczekać nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nice Collection

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the first one :) M&MFASHIONBITES http://mmfashionbites.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  6. w końcu jakieś ciekawe ubrania! nie mogę się doczekać kiedy się pojawią w sklepach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ta kolekcja ! :) Spodnie z dziurami na kolanach i ramoneska, mój faworyt <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing collection!!!!
    Happy new week darling, kisses!!!!
    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. I've been in love with this top model even since watching her come down on the runway and her walk's so distinctive and very on point. I love all these shots, especially the first one, the outfits are chic, playful xx

    Thank u so much for visiting my blog as well as ur lovely birthday blessing on my latest post. I'd love if we can follow and support each other's blog xx Followed u on gfc and g+ already. Have a great week ahead xx

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne buty z ostatniego zdjęcia *.*
    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi się wydaje, że również ten sklep będzie grał ważną rolę u mnie :D

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I love all of these looks!
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia :>
    i wszystkie stylizacje *.*
    Czekam na więcje postów bo ciekawie<3
    Zapraszam do Siebie poczytać i mile widziane będzie Twoja ocena ; *
    Miła również obserwacja ; )
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/
    Miłego dnia życzę; *

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your lovely comment! These looks are so amazing!

    Have a nice day honey!
    xxx
    Bianca

    http://madamebalti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kolekcja, najbardziej przypadł mi do gustu szeroki brązowy sweter a'la ponczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa kolekcja, choć troszkę nie w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Te luźne swetry i te ramoneski! A wiesz może kiedy ta kolekcja "wejdzie w życie"? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na oficjalnej stronie (www.hm.com/pl) są już pokazane razem z cenami, więc myślę, że w sklepach również są już dostępne ;)

      Usuń
  19. Kilka propozycji mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, to widzę, że H&M zostanie przeze mnie odwiedzone, jak tylko pojawi się w sklepach ta kolekcja, bo sporo rzeczy mi się spodobało, a na pewno się przydadzą. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. juz sie ciesze na ta kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wonderful collection, I love it!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspospot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie tam do jesieni się nie spieszy! Ale... takie kolekcje to mogę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To jeden z moich ulubionych sklepów i już znalazłam coś dla siebie ;D
    Trzeba będzie ruszyć na zakupy :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Really love all the layering!

    OdpowiedzUsuń
  26. czasem tam coś kupię, ale cena nie jest miarodajna względem jakości

    OdpowiedzUsuń
  27. na modelce wszystko mi się podoba, ale na mnie byłoby już pewnie gorzej ;p raczej nie mój styl, mimo że świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super linda né?
    cada foto maravilhosa mesmo, parabéns!
    adorei o look e seu blog também... e já estou seguindo aqui pelo GFC :)
    te espero no meu blog também em, e se gostar, me siga de volta!
    beijos
    http://pontinhomv.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolekcja jest naprawdę świetna :) Znalazłam także parę rzeczy, które mi się spodobały. 1 i 4 stylizacja spodobały mi się najbardziej.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy