28.08

23:08

Chyba, żaden post nie powstawał w takich trudach i w takim bólu. Mój pokój przez kilka dni przypominał pobojowisko (Mamo, wiem, że to czytasz, ale tak niestety było, gdy skończyłaś swój urlop). Od rana wyrzucałam wszystko z szafy i kombinowałam, jak koń pod górę. Spodnie? Spódnica? Sukienka? Tak naprawdę sama już nie wiedziałam czego chcę. Pogoda za oknem również nie pomagała. Gdy zaplanowałam coś krótkiego, zaczęło lać, wiać, totalny kataklizm. Gdy pomyślałam o cieplejszym swetrze, nagle wyszło słońce i znowu zrobiło się ciepło...

W sobotę (dzięki Bogu) z pomocą przyszedł mój tata, który wrócił właśnie z Brazylii i przywiózł mi żółtą mundialową koszulkę. „Przyjaźń” z tym kolorem pojawiła się od razu i od razu też, przyszło olśnienie. Moja sukienka (!!), która kiedyś, gdzieś tam już się przewinęła. Ale, żeby nie było, że pokazuję Wam to samo, to płaszcz zamieniłam na ramoneskę, koturny zastąpiły szpilki i....minimalnie zmieniłam kolor włosów.  A co! :-) Efekt końcowy jak dla mnie na plus. Wiem, że brzmi to mało skromnie, ale naprawdę fajnie się w tym czuję :)

Pozdrawiam i biegnę się pakować, bo już w poniedziałek lecę z moim Chłopakiem kolejny raz do mojej ukochanej Irlandii. Nareszcie!!!



Buziaki :)


You Might Also Like

48 komentarze

  1. wszystko gra idealnie, śliczne szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wyjazdu!
    Cudna jest ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło naprawdę fajnie. Świetną masz tę ramoneskę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your style

    http://gabijasun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kolorek Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka :)
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie pogoda też nie sprzyja w ostatnim czasie :(
    Prześliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome look, so fashionable, love the color of the dress :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, mam bardzo podobna sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze się czujesz i to widać! Świetnie wyglądasz. A kolor dość niespotykany przez co sukienka - chociaż prosta - wyróżnia się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ramoneska. Udanego wyjazdu życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię połączenie ramoneski z sukienkami :) A ten żółciutki kolor jest taki radosny!
    Udanego pobytu w Irlandii, mnie urzekły krajobrazy irlandzkie z filmu "PS Kocham cię". A nigdy w Irlandii nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Very gorgeous look for the biker chic, I love the bright yellow, kinda mustard dress and it goes so well with the leather jacket <3 <3 And the bag's adorable as well xx Hope u'll have a lovely weekend xx

    lennylinhpham.blogspot.co.uk
    xoxo
    Lenny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kapryśna pogoda potrafi pokrzyżować plany ubraniowe i wycieczkowe. Lubię połączenie ramoneski z sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely dress dear :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  16. pogoda nie pomagała, ale mimo wszystko wyglądasz pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw idealny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the yellow dress pairde with the leather jacket...nice look!

    STYLURE
    STYLURE
    STYLURE

    OdpowiedzUsuń
  19. What a perfect dress to get ready for fall! I love the color!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice jacket and bag :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja:D
    Szczególnie ta sukienka.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorów i ten nieoceniony minimalizm-super!

    OdpowiedzUsuń
  24. You always look so adorable! I love your outfit today, the dress is so lovely and I adore your jacket!

    Have a great day,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna sukienka, bardzo podoba mi się jej kolor :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Really like the second pic, Alina!
    Lovely look!

    xxx
    www.journal-of-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja :)

    Zapraszam również do siebie: scritto-con-la-pasta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing post! And I love your blog:)
    I am now following you on Google+, follow me back?:)

    plus.google.com/107715180440834869837/posts
    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. amazing dress!
    http://sweetmona.com/blog/shoulder-blue-dress-by-chicwish-and-my-new-necklace-by-aq-barcelona/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie połączenie ramoneski z taką sukienką!! :)
    Poza tym sukienka ma śliczny kolor i jak najbardziej ten kolor do Ciebie pasuje!

    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! przepięknie wyglądasz <33 śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ten zestaw, dosłownie wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne buty i świetny kolor sukienki. :)
    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Beautiful outfit! I love the color of your dress and how you paired it with a leather jacket. I love leather jackets!

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy