2/08

14:45

Ostatnio byłam z siebie naprawdę dumna. Włączyłam tryb oszczędzania...bo jak się chce emigrować po studiach, to trzeba mieć z czym. Sama radość z wyjazdu i optymizm może czasami nie wystarczyć. Jednak pech chciał, że trafiłam do jednej z galerii handlowych i jak na złość nagle z każdej strony zaczęły bombardować mnie fajne ubrania. I stało się...
Pewnie zapytacie mnie: znowu ramoneska? I znowu ta mała torebka? No znowu. Fakt, trochę monotematycznie, ale za to szortów dawno nie było, więc jak widzice nowości też się czasami pojawiają ;)
Jak już kiedyś pisałam, ramoneska jest dla mnie jak mała czarna. Obowiązkowa! Od kilku lat, lub sezonów, jak kto woli, moim faworytem była dobrze Wam już znana - prosta, czarna ze Stradivariusa. No właśnie ,,była", czas przeszły, bo kilka dni temu znalazłam jej rywalkę. Gdzie? W Reserved. Za ile? Ha! Za niecałe 60 zł. I teraz pewnie znajdą się tacy, którzy stwierdzą, że to i tak dużo. Ale uwaga. Była przeceniona ze 180 zł. Brzmi nieźle, nie? 
No i to tyle jeżeli chodzi o moje oszczędzanie, ale za to kurtkę mam fajną. I zapewniam, że będzie tu często, na zmianę z tą czarną, żeby jej smutno w szafie nie było ;)

Pozdrawiam i życzę spokojnej soboty. 

kurtka - Reserved, szorty - h&m



You Might Also Like

31 komentarze

  1. Привет! Приглашаю вас в свой блог! Меня зовут Елизавета и я надеюсь, что мой мир Вас вдохновит на что-то новое :)
    http://atevazilerd.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. Romaneska swietna :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look :) świetna kurtka, ale u mnie jeszcze za ciepło na taką :< Wgl bardzo fajny blog :) W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie, jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na współną obserwację? Mam malutką prośbę mogłabyś poklikać w pare linków z ostatniego postu? :) Dużo czasu Ci to nie zajmie a na pewno mi pomożesz :)
    Z góry dziękuję i przesyłam buziaki :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny look kochana! Świetna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurteczka bardzo podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  6. ramoneska jest genialna uwielbiam reserved i duzo ciuchow przypada mi do gustu :) bardzo sympatycznie sie prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the jacket, very cool look :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest świetna i do Ciebie pasuje, więc to była dobra inwestycja :D Ja póki co mam tylko jeansową ramoneskę, ale chcę powiększyć ich kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zastanawiam się nad czarną ramoneską, ale ten kolor też jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.

    My blog new post click & comment

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, oszczędzanie to trudna sprawa :D Moja świnka skarbonka też wiecznie pusta :)

    A kurtka śliczna, bardzo ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta ramoneska, ma bardzo fajny kolorek ;)
    http://gwiazdaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo, też chciałam ją kupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ramoneska jest świetna ;)


    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ta kurteczka :)

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną, też z Reserved. Za taką cenę kupiłabym bez zastanowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. spodenki są odjazdowe :) często akurat zaglądam do H&M

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja!
    A ramoneska jest świetna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy blog :) Co powiesz na wspólną obserwację? Serdecznie zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam dziś czarna ramoneskę żeby 2 pozostałym nudno nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne okulary:3 Zapraszam na http://siostryandrzejewskie.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy