24/06

18:38


Zgadzam się w 100% z tymi słowami. Ostatnio natrafiłam przez przypadek na markę Bizuu. Nigdy wcześniej nie zagłębiałam się ani w historię firmy, ani w pojawiające się co chwilę w internecie nowe kolekcje. Dla mnie, były to tylko kolejne ubrania dla bogatych kobiet (co niestety się potwierdziło), które chyba w żaden sposób nie byłyby w stanie mnie zaskoczyć. Jednak kilka dni temu przekonałam się, że byłam w wielkim błędzie. Okazało się, że to moda dla indywidualistek (wielki plus im za to). 
Moda, która hipnotyzuje i zachwyca. Kolekcja  APRÉS – MIDI, to wszystko to, co osobiście uwielbiam. To kolekcja, którą można nosić przede wszystkim na co dzień. Połączenie stylu sportowego z koronkami i oryginalnymi printami. Ultranowoczesna i przede wszystkim lekka i swobodna. Do tego te kolory. Pastele które są jakże subtelne i pełne wdzięku. Kremowe koronki i pudrowe róże. To jest to, co zdecydowanie rządzić będzie tego lata. Szkoda tylko, że ceny są zbyt wysokie jak na moją studencką kieszeń. 

Pozdrawiam
A. 

 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Very interesting and very comfortable :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna kolekcja, pudrowe roze ,koronki luz swoboda,uwielbiam.Praktycznosc ubran to podstawa:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful collection ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i cenię sobie tą markę! Świetna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja naprawdę ciekawa i uwielbiam koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I loved all the looks! They're great! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie na pierwszym zdjęciu są mega! Ale faktycznie, ceny powalają.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy, ale nie uważam że warto aż tyle kasy w to wkładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice Inspirations

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie projekty Bizuu od początku się podobały, chociaż niektóre sukienki bywały bardzo, ale to bardzo podobne do projektów znanych domów mody.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale chyba się bliżej zapoznam, bo bardzo fajne te stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe stylizacje, fajne zdjęcia. Nie słyszałam o tej firmie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely outfits :) M&MFASIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy