Otwarcie butiku Sinsay w Szczecinie

10:47

Ostatnio spotkała mnie miła niespodzianka. Zostałam zaproszona na otwarcie butiku Sinsay w Szczecinie. Było to dla mnie niesamowite zaskoczenie, ponieważ nigdy wcześniej nie brałam udziału w tego typu imprezach. 
Marka Sinsay, to marka, która powstała z myślą o młodych dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów.
Kolekcja, którą dane mi było zobaczyć była niezwykle kolorowa i wakacyjna. Dominowały szorty, barwne t-shirty, trampki, jeansowe kamizelki, koszule i ramoneski.
;) 

Ja & Steffanolaa ;)
 

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Ooo byłam go bardzo ciekawa, wygląda na większy niż ten na Turzynie. Nie mogę się doczekać do niego zajrzeć, może uda mi się w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten sklep. Fajne zdjęcia tak poza tym.
    I masz cudne spodnie <3 Ostatnio też je chciałam kupić w Pull&Bear :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że Cię zaprosili :) To musiało być dla Ciebie wyróżnienie. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolekcja, te ostatnie koszule są mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że było pozytywnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie jest urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi a mogłaś podejść :) racja, było naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O d jakiegoś czasu ten sklep funkcjonuje w moim mieście (od ponad roku), ale zawsze kiedy mam okazje w nim być widząc ogromne tłumy dziewczyn omijam go :) Ale chyba muszę się w końcu do niego wybrać bo widzę, że można znaleźć tam całkiem fajne i niedrogie rzeczy :) Buziaki :*
    PS. Śliczne zdjęcia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Było świetnie, do zobaczenia kolejnym razem ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Szkoda, że jak otwierali w Bielsku-Białej to nie zrobili żadnej akcji promocyjnej :/

    OdpowiedzUsuń
  12. miło było Cię poznać. mam nadzieję, że do zobaczenia po raz kolejny już niedługo :D

    www.steffanolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ej a my się nawet nie poznałyśmy!!! ale masz w dziub za to ode mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No pięknie ! Lubię takie fotorelacja, mogę podpatrzeć co nowego w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I can imagine this was a great opening and the shop has so stylish stuff!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są te ostatnie koszule! ;)

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne rzeczy;) Buty <3 super sprawa z tym otwarciem oby bylo wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie zdjęcia są super :) tez byłam na otwarciu sinsay u nas w mieście :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że się super bawiłaś!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/human.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks so much for your sweet words, they made my day!
    Looks like a great store!

    Have a great week,
    -Kati

    OdpowiedzUsuń
  22. Otwarcie Sinsaya to zawsze fajne zdarzenie, byłam na jednym i było cudownie! A strasznie podobają mi się te różowe trampki- muszę je mieć!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam ich ubrania :D Widać że świetnie się bawiłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny sklep widze że bawiłyście sie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy