retrospection

11:42

Kiedy odsłoniłam dzisiaj okna, nie wierzyłam. Śnieg spadł i to w cholernie dużej ilości. Mam serdecznie dość ciągnącej się w nieskończoność zimy. Słońca mi się chce i ciepła. A na termometrze zamiast wiosennej temperatury jest ciągle na minusie. Pamiętam, jak kilka lat temu wybierałam letnie spódniczki, w których poszłabym ze święconką. Dzisiaj stoję przed moją szafą i zastanawiam się, który płaszcz zimowy będzie pasował.  Z wielkim utęsknieniem  wyczekuję już tej wiosny, a później lata, kiedy znowu będzie można wyciągnąć z szafy lekkie i zwiewne ubrania, a grube swetry i moje emu schowam głęboko do szafy :) Póki co pozostają tylko zdjęcia, które chociaż w małym stopniu sprawiają, że robi mi się cieplej. 










You Might Also Like

3 komentarze

  1. ładne zdjęcia,obserwujemy?;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,3 i przedostatnie zdjęcie - świetnie wyglądasz! na tym przedostatnim cudowne spodnie:)
    może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj już można się cieszyc pogodą! Ostatnie zdjęcie zdecydowanie najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy