it's a beautiful day

16:23

Taki Szczecin lubię najbardziej. Wiosenny, pogodny, z parkami przepełnionymi  ludźmi, którzy nie mogą nacieszyć się promieniami słońca. Nigdy nie przypuszczałam, że ktokolwiek usłyszy z moich ust te słowa, ale po siedmiu latach spędzonych tutaj, zrozumiałam, jak ważne stało się dla mnie to miasto. To właśnie w Szczecinie poznałam smak prawdziwej przyjaźni, miłości i zobaczyłam, jak wspaniali potrafią być ludzie, którzy mnie otaczają. I mam nadzieję, że te chwile tutaj spędzone pozostaną w mojej pamięci przez wiele, wiele lat ;)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. love the contrast between the leather and the floral skirt!!! awesome look!

    Click me for my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wiosenna spódnica - super :)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy