inspiracje

19:04

Gdy wracałam na swoją stancję tramwajem, spotkałam na przystanku pewne starsze Małżeństwo. Mimo siwizny i wypisanej na ich twarzy historii stali wpatrzeni w siebie, trzymali się za ręce i rzucali w swoją stronę czułe słówka. Zachowywali się tak, jak młodzi zakochani, dla których nic poza nimi się nie liczy. Pan co chwilę pytał  żonę, czy na pewno nie chce usiąść, czy nie jest jej zimno, czy może jednak zamówi taksówkę, żeby ona nie stała na tym mrozie. I mogłabym o ich miłości pisać i pisać, ale ja w tym poście skupię się na innej ciekawostce związanej z Nimi. Największym moim zaskoczeniem było, gdy już wsiedli do tramwaju i zobaczyli młodych ludzi w glanach, podartych spodniach, kolorowych włosach. I czekałam tylko, kiedy zacznie się fala krytyki i pytania w stylu, co ta młodzież ze sobą zrobiła? Jednak nic takiego nie miało miejsca. Starszy Pan spojrzał na swoją żonę i powiedział ,,Pamiętasz? Też byliśmy młodzi i zbuntowani, nawet przypominają nas trochę. Pamiętam, że Twoje spodnie były jednak bardziej przetarte ” J Niestety nie mogłam podziwiać ich rozmarzonych twarzy tęskniących za młodzieńczymi i zbuntowanymi latami dalej, ponieważ musiałam już wysiąść na moim przystanku, ale miło było chociaż przez chwilę na Nich popatrzeć i posłuchać. Ich rozmowa, to wniosek na to, że moda ciągle jest taka sama, a zmieniają się tylko jej właściciele. A co najważniejsze, nie jest ona obca ani naszym dziadkom, ani rodzicom ;)
Dzisiejsze pomysły na stylizacje nie będą w punkowym klimacie, lecz bardziej romantycznym. Nie wiem tylko, czy to zasługo starszego Małżeństwa, czy może tego śnieżnego klimatu za oknem, ale mam nadzieję, że zasługują one na wiele okazji J










You Might Also Like

1 komentarze

  1. Piękna historia..... Stylizacje jak zwykle przeurocze; Pozdrawiam:-D

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy