Green day with Coldplay

15:59



Dzisiejszy strój to tylko dodatek. Tak naprawdę dzisiaj na pierwszym miejscu jest coś zupełnie innego. Żeby nie zanudzać ciągle o kratkach, kolorach, materiałach i ikonach mody, dzisiaj pierwsze skrzypce grają, a w zasadzie gra zespół Coldplay. Już kiedyś wspominałam, że jestem ich wielką fanką, dlatego postanowiłam zachęcić wszystkich fanów do obejrzenia DVD z ich trasy koncertowej. Ja obejrzałam te koncerty w czwartek w kinie. Mój Chłopak zrobił mi tym biletem niesamowitą niespodziankę. Co więcej, on fanem Coldplay nie jest i cóż...nie zmuszę go do tego, ale jakie było moje zdziwienie, kiedy po wyjściu z kina usłyszałam od Niego: ,,to było epickie”. I właśnie niech te słowa będą zachęta dla wszystkich tych, którzy mają wolną chwilę i chcą ją spędzić przy dobrej muzyce i nie tylko. To także mnóstwo energii, świetna zabawa i piękna gra świateł.  Do tej pory mam ciarki, kiedy widzę świecące opaski z koncertu, które co chwilę szybują w górę i które do dnia dzisiejszego  przypominają fanom o spotkaniu z Chrisem Martinem i resztą ekipy (filmik zamieszczony wyżej) Więcej nie zdradzę. Polecam zaopatrzyć się w płytę. Nie pożałujecie ;)






















You Might Also Like

2 komentarze

  1. Finely !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kiecka jest fascynująca. prosta i szykowna. super! poza tym mam bzika na punkcie zieleni. cudnie<3

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy