MediaTory - Kraków

16:11

To był jeden z najfajniejszych weekendów w moim życiu. Nie dość, że spędziłam go ze znajomymi w cudownym Krakowie, to jeszcze miałam okazję uczestniczyć w MediaTorach, czyli studenckich nagrodach dziennikarskich przyznawanych polskim dziennikarzom. Jest to nie tylko niezapomniane przeżycie, ale także możliwość zobaczenia swoich idoli na żywo. Ja osobiście spełniłam jedno z marzeń i mogłam poznać Krzysztofa Berendę i Konrada Piaseckiego z radia RMF FM, których słucham od kilku lat oraz Krzysztofa Skórzyńskiego z TVN24, którego do tej pory znałam tylko i wyłącznie ze szklanego ekranu. Prawdę mówiąc myślałam, że skończy się tylko  i wyłącznie na gali jednak dziennikarze zawitali również do kluby Pauza, żeby razem z nami, studentami dziennikarstwa bawić się do rana i świętować.

Krzysztof Berenda - RMF FM ;)


Tomasz Zimoch - Polskie Radio
Marek Niedźwiecki - Trójka - Polskiego Radia
Krzysztof Berenda - fakty ekonomiczne Radio RMF FM, który zaraz po ogłoszeniu wyników na Twitterze napisał: ,,Wygrałem kiedyś trójkę w totka, ale ta nagroda jest fajniejsza :))) I pierwsza w życiu :) Czad"


Konrad Piasecki -  kontrwywiady w radiu RMF FM
Krzysztof Skórzyński - TVN 24

You Might Also Like

1 komentarze

  1. wiem że nie na temat, ale ładnie tobie w tej kiecce.

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy