czas chaosu

14:21

Czas, który jest przed świętami, to czas, który spędza sen z powiek niejednej kobiecie.
To właśnie wtedy rodzi się milion pomysłów i obawa, że mamy mało czasu na ich realizację. To czas,w którym należy podjąć jakże ważne decyzje wigilijne. W naszych głowach krążą na zmianę -  biedny karp, którego trzeba będzie zabić, pierogi, które trzeba ulepić, babeczki, które trzeba upiec, warzywa, które trzeba pokroić do sałatki, choinka, którą trzeba ubrać. A przecież prezenty same się nie zapakują, praca sama się nie zrobi, okna same się nie umyją i kurze same się nie zetrą. 
Tak, to właśnie my kobiety zawsze mamy tysiące problemów i chcemy wszystko dopiąć same na ostatni guzik i to tak, żeby było po naszemu, czyli idealnie. Idealnie udekorowany stół, idealnie ułożone sztućce, serwetki i najlepiej idealne MY J Dlatego to kolejny nasz problem. W co się ubrać? Ostatnio widziałam fajny obrazek, który mówił, że podobno istnieje legenda o kobiecie, która otwiera szafę i wie w co się ma ubrać. No cóż…ja takiej jeszcze nie spotkałam, ale wszystko przede mną. 
Wśród sterty porozrzucanych ubrań wybieramy spodnie, spódniczki, aż w końcu dochodzimy do wniosku, że lepiej jednak sukienka, bo przecież to święta. Każda z nas chce wyglądać jak najładniej. I mimo zmęczenia zawsze znajdziemy siłę, żeby 10 minut przed podzieleniem się opłatkiem zrobić perfekcyjny makijaż i idealnie dobrać strój. Ja sama nie wiem, na co się zdecyduję, dlatego znalazłam kilka propozycji z Zary, które uznałam za najlepsze na ten wyjątkowy wieczór ;)










You Might Also Like

0 komentarze

Visits

Obserwatorzy