yellow

20:55


Yellow, to tytuł mojej ulubionej piosenki zespołu Coldplay, a inspiracji najlepiej szuka się w muzyce. Niestety z tą inspiracją ostatnio jest tak samo, jak z uciekającym czasem – ciężko. Poza tym pogoda za oknem jest straszna. Chyba nie jestem dobrą ,,blogerką”. Boże, ,,blogerką”? Czy ja mogę siebie tak nazwać? To nowy ,,zawód”, który staje się coraz bardziej popularny. W sumie ostatnio zaczęłam się zastanawiać na czym polega ten fenomen blogowania? Każdy teraz ma facebooka, wrzuca tam tysiące zdjęć, więc równie dobrze można założyć osobny album ze stylizacjami, ale z drugiej strony posiadanie bloga brzmi bardziej dumnie. Są różne blogi - o książkach, jedzeniu, muzyce, filmach, ale to właśnie te o modzie są najbardziej popularne w sieci. Kiedy rozmawiam ze swoim chłopakiem, on ciągle nie rozumie tego, jak można interesować się modą J Jak widać można, a modowe strony powstają codziennie w niezliczonych ilościach. Muszę przyznać, że jest to naprawdę fajne, bo zaczynamy dbać o to, co mamy na sobie oraz przywiązujemy dużą wagę do wyglądu. Ja dopiero się uczę tego modowego szału. Nie będę oryginalna mówiąc, że sprawia mi to niesamowita frajdę, że gdybym mogła, to nie wypuszczałabym z ręki gazet modowych, nie wychodziłabym ze sklepów i nie przestawałabym układać moich ubrań. Dlatego stworzyłam  tę stronę. Nie jestem modelką, więc zdjęcia są po prostu normalne, bez udziwnień, bez photoshopa, którego ogarnięcie zajęłoby mi pewnie kilka miesięcy (no dobra, w ruch czasami idzie zwykły picasa), nie mam ciuchów od Zienia, z mojej szafy nie wysypują się akcesoria z ogromnym podpisem  ANNA DELLO RUSSO, nie mam jeszcze  kurtko-pościeli od Margieli  (ale, to kolejne marzenia do odkreślenia na mojej liście). I obiecuję Wam, że przyjdzie taki czas kiedy zasypię Was i takimi postami. Od teraz pełna mobilizacja, bo liczba prawie 15 tys. wyświetleń zobowiązuje J 

Miłego weekendu 





sukienka-nife, płaszcz - orsay



You Might Also Like

3 komentarze

  1. oooo Szczecin widze! :) piękna sukienka! :))
    jesli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna sukienka! pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kieca! kolor nie w moim typie, ale krój cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy