sweet,black and gold day

16:53

Myślę, że ta piosenka idealnie pasuje do dzisiejszego dnia. Niesamowity głos pozwala na prawdziwy relaks i odcięcie się od otaczającej nas rzeczywistości i jesiennej chandry ;)

                                             

 Jestem w  Szczecinie już od 7 lat. Przez ten czas na mojej liście znalazło się kilka  miejsc, które  zasługują na reklamę. Jednym z takich punktów jest cup&cake. Któż z nas nie kocha słodkości? Ja wręcz jestem od nich uzależniona, dlatego czuję się tu jak ryba w wodzie. Miejsce idealne do spotkań i odpoczynku. Dodatkowo jego wystrój sprawia, że nie chce się stąd wychodzić. Nie ma nic lepszego niż leniwy dzień przy babeczkach i gorącej czekoladzie. Ale to blog o modzie, więc wypada powiedzieć coś także o stroju. Żeby nie było zbyt cukierkowo postanowiłam wykorzystać dzisiaj mój nowy nabytek. Jak to napisały wszystkie strony poświęcone modzie - barok powrócił. Elegancka czerń i złote hafty, czyli na bogato i z przepychem, to jeden z ciekawszych i najodważniejszych  według mnie trendów jesienno-zimowego sezonu :)




spódniczka - stradivarius

You Might Also Like

0 komentarze

Visits

Obserwatorzy