polar bear

09:39

Ostatnio oszalałam na punkcie swetrów. Im większe i dłuższe, tym lepiej :) Zawsze w mojej szafie górowały tylko i wyłącznie marynarki, a na swetry zawsze brakowało miejsca. Należę jednak do osób, które lubią bawić się modą, dlatego postanowiłam chwilowo marynarkową elegancję zamienić na sweterkowy luz. Dodatkowo swetry świetnie można łączyć z innymi elementami garderoby. Ten prezentowany nabytek został znaleziony w szafie mojej cioci. Ona dawno o nim zapomniała i postanowiła go wyrzucić, ja natomiast pomyślałam, że mogę go trochę ,,odnowić”, dołączyć czerwone rurki, które go ożywią oraz ciepłe i ulubione emu. Dzięki temu żadna zima nie będzie dla mnie straszna i w takim stroju mogę się z nią śmiało zmierzyć :)



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Sweter jest fantastyczny, uwielbiam takie materiały.

    Pozdrawiam z http://individual-form.blogspot.com/
    Mateusz'

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, fajny sweter. Nigdy ich nie lubiłam, a pstatnio nawet zaczęłam je nosić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter świetny, no i ja też uwielbiam emu. Są niezawodne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy