Wake me up when autumn ends

10:15

Nie znoszę jesieni. Zawsze wszyscy mówią: ''polska, złota jesień". Fakt, może i złota! Nawet powiem więcej...Jest również czerwona, pomarańczowa i zielona. Jednych to zachwyca, innych mniej. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy. Nie mówię, że to wszystko,co mnie teraz otacza nie jest ładne, ale jak mam wybierać między latem, a wszystkimi kolorami tęczy na drzewach, to zdecydowanie poproszę o lato. Zbliżający się czas, to najgorszy z możliwych. Siedzę we wszystkich bluzach, jakie tylko znalazłam w domu, z ciepłą herbatą w dłoni i mimo to, nie mogę się rozgrzać. A na myśl o tym, że od poniedziałku zapowiadają znowu ochłodzenie i deszcz,  aż zła się w oku kręci. Dlatego tak często wracam myślami do wakacyjnych dni, kiedy było słońce, jezioro, ognisko i długi i błogi dzień. Wracam też do tych momentów poprzez stylizacje, które zamieszczam. Bo wakacyjnych wspomnień nawet w postaci ubrań nigdy dość :)

spódnica - h&m, bluzka - pull&bear

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja lubię jesień, ale bardzo krótko :P czyli tylko wtedy, kiedy jest jeszcze ciepło, a jednocześnie jest na dworze rześko. Świat skąpany jest w kolorowych liściach i nie pada deszcz i nie wieje wiatr. Niestety rzeczywistość jest taka, że takich dni jesienią jest niewiele :(
    Śliczna stylizacja! :) Urocze spódnica i koszula w grochy! ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam grochy, w całym zestawie wyglądają one genialnie.


    Pozdrawiam,
    Mateusz z http://individual-form.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy