Summertime sadness

19:44

Jesień coraz bliżej, ale ja mimo to staram się jeszcze żyć wakacjami i resztkami letniej pogody. I póki co moje szorty i zwiewne sukienki nadal leżą w szafie na honorowym miejscu.
Ostatnio zauważyłam, że prawie na wszystkich blogach, które nałogowo obserwuję pojawiły się adidasy na koturnie. Pomyślałam, że skoro są tak bardzo zachwalane, to i ja muszę je mieć ;) Jak pomyślałam, tak zrobiłam i od kilku dni goszczą także w mojej szafie. Muszę powiedzieć, że początkowo miałam pewne obawy, ponieważ adidasy według mnie powinny być na płaskiej podeszwie. Dzięki temu kojarzyły się z wygodą. Jednak moda idzie do przodu i możemy się o tym przekonać na każdym kroku.
Mimo obaw gwarantuję, że są niesamowicie wygodne i stabilne. Bez problemu można w nich biegać, skakać, chodzić. Do tego wydłużają nasze nogi i pasują zarówno do sportowych spodni, jak i spódniczek, czy sukienek. Ja dobrałam do nich krótkie szorty ozdobione ćwiekami, które zamówiłam na allegro, ciepły sweter oraz mój najwspanialszy nabytek – czarną torbę, którą wygrzebałam ze sterty ,,rzeczy do wyrzucenia” u mojej cioci ;) Miłego i spokojnego tygodnia moi drodzy.



buty - atmosphere, sweter - reserved

You Might Also Like

1 komentarze

  1. love the studded shorts :)

    Scarr xx
    http://scarlette910.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy