My little island

14:30

Dzisiaj nie będzie nic na temat mody. Postanowiłam, że na moim blogu będę zamieszczać nie tylko zdjęcia ze stylizacjami, ale również miejsca, które widziałam i które mogę  Wam polecić. Tak się szczęśliwie złożyło, że w te wakacje kolejny raz mogłam odwiedzić Irlandię. Uwielbiam ten kraj. Jeżeli czasami się zastanawiacie, gdzie pojechać, to polecam wybrać właśnie ten kierunek. Ja osobiście bardzo, ale to bardzo jestem zachwycona tamtejszą kulturą, ludźmi i ich podejściem do życia. Dodatkowo Irlandia oferuje nam szeroki wachlarz atrakcji. W ciągu dnia można zachwycać się pięknymi widokami, morzem, górami, wieczorem natomiast  turystów i mieszkańców kusi niezliczona liczba kolorowych pubów, w których muzyka gra do rana, a piwo leje się strumieniami. Oto kilka zdjęć z tej pięknej wyspy, które robiłam ja oraz mój kolega, który mieszka tam już od kilku lat. Polecam również Jego stronę, na której znajdziecie naprawdę niezłe fotografie:  http://photobypawelp.wordpress.com/

Pozdrawiam ciepło ;)















You Might Also Like

1 komentarze

Visits

Obserwatorzy