Moment of happiness

17:38

 Kiedy większość musiała powrócić już do szkolnych ławek, by znowu uczyć się wzorów matematycznych, czytać niezliczoną liczbę lektur, próbować zrozumieć różnego rodzaju związki chemiczne, my studenci mamy jeszcze kilka dni odpoczynku, aby móc rozkoszować się błogim lenistwem. A co najważniejsze pogoda nam dopisuje i mimo że termometry nie zatrzymują się już na 30 stopniach, to i tak słońce nas nie opuszcza. Mam nadzieję, że mój jesienny "must have" będzie musiał jeszcze trochę poczekać, bo póki co, nie mam zamiaru chować na dno szafy lekkich ubrań i wybrałam dzisiaj  typowo wakacyjny strój. Koszula była wykorzystana już we wcześniejszej stylizacji, dlatego może wydawać się Wam znajoma. Ale w związku z tym, że mamy dzisiaj niedzielę, chciałam, aby zestaw nie był zbyt luźny i miał w sobie chociaż odrobinę elegancji ;)


buty - deezee, spodenki - atmosphere, koszula - h&m





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wygladasz uroczo ;-) Zapraszam do mnie:) Jutro nowy post:)
    PS sliczny wisior!!
    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Really nice outfit! :)
    I have just followed you dear, hope you'll have time to visit my blog and maybe if you like it follow :)

    Kisses ♥
    http://annchica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy