Mercedes-Benz Fashion Week

23:05

Nareszcie zaczął się długo oczekiwany tydzień. Z wielkim rozmachem i z wielką pompą. Na pokazach pojawiły się  znane i cenione osobisości, między innymi Anna Wintour - redaktor naczelna ,,Vogue" nazywana jedną z najpotężniejszych kobiet w świecie mody.  Mercedes-Benz Fashion Week...na to niesamowite wydarzenie czekali wszyscy spragnieni nowych trendów na wiosnę - lato 2013.  Muszę przyznać, że podczas oglądania transmisji na żywo na swoim laptopie moje serce pękało z zazdrości, gdy patrzyłam na tych wszystkich ludzi, którzy wystrojeni w rzeczy od najlepszych projektantów mogli podziwiać piękne modelki prezentujące najnowsze kolekcje. Gdybym miała powiedzieć, który pokaz wzbudził we mnie największe emocje, to miałabym naprawdę wielki problem. Każdy z nich był po prostu niesamowity i każdy chciałabym Wam pokazać, ale ostatecznie zdecydowałam się tylko na dwa prezentowane poniżej. Co o nich sądzicie? Ja już wiem, że na wiosnę będę szukać chociaż jednej podobnej rzeczy na sklepowych półkach lub znajdę dobrą krawcową, która uszyje mi coś w tym klimacie :) Jeżeli chodzi o najlepszego projektanta, to bez wątpienia Jason Wu stał się moim nowym fenomenem. Jego kolekcja jest niesamowicie kobieca i delikatna w kolorze bieli, czerni, szarości z dużą ilością koronki i skóry.
 Lacoste Spring Summer 2013








 Jason Wu Spring Summer 2013







You Might Also Like

4 komentarze

  1. Większość kreacji do mnie nie przemawia, ale przedostatnia to jest to! :)
    Zapraszam do mnie na: http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! you have sooo cute blog)
    i followed you) Hope, you follow me back)

    http://frau-eismann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :)

    pozdraiwam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing photos! I like your blog, followed you on bloglovin, maybe follow me back?
    Kisses,

    http://mesmemosphotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy