Lordsy

16:13

 Kolejna paczka firmy Deezee i kolejny udany zakup. Kilka dni temu nareszcie przyszły do mnie lordsy. Wybrałam kolor żółty, bo mamy coraz chłodniejsze i coraz krótsze dni, a prezentowany przeze mnie odcień  jest ciepły i przypomina wakacyjne słońce :) Moje nowe buty przypominają trochę mokasyny. Są płaskie i bardzo wygodne, więc idealnie pasują na uczelnię, kiedy musimy biegać z wykładów na ćwiczenia lub na tramwaj. Pokryte są zamszem, wcięte po bokach i praktyczne. W sam raz na sobotni i bardzo chłodny i wietrzny dzień :-)

lordsy - deezee, spodnie - zara, sweter - reserved



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Prosta, niewymuszona stylizacja, ale ślicznie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te lordsy, fajnie je połączyłaś. Tez lubię łączyć granat z żółtym :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie granat gra z żółtym :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    cleartaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Visits

Obserwatorzy