Kratka

20:10

Pogoda naprawdę nas nie rozpieszcza, dlatego stylizacja adekwatna do aury. To ciekawe, ale jakieś 12 lat temu, kiedy byłam jeszcze w szkole podstawowej wszystkie dziewczynki chodziły w spódnicach w kratkę, gdzie się nie obejrzałam widziałam tylko i wyłącznie ten motyw. Pamiętam, że początkowo byłam sceptycznie nastawiona, bo uwielbiałam wtedy spodnie dzwony i chciałam, żeby były zawsze tak szerokie i długie, jak to tylko możliwe...aż do momentu, kiedy dostałam taką spódniczkę w kolorową kratę od swojej mamy. Była do kostek, więc od razu postanowiłam ją skrócić do samych kolan. Później ten szał szybko minął, by po latach powrócić jak bumerang i na nowo wypełnić sklepowe witryny.
Teraz do kratki podchodzę zupełnie inaczej niż te 12 lat temu. Dzisiaj to dla mnie już nie tylko skrzyżowane linii pionowych z poziomymi, a wyznacznik mody, szczególnie mody brytyjskiej, która charakteryzuje się długą tradycją, a także elegancją. Na szczególną uwagę zasługuje także marka Burberry, która rozpowszechniła kratkę. Ta prestiżowa marka znajduje się w czołówce najsłynniejszych domów mody. Zaraz po szkockiej, kratka Burberry jest najbardziej rozpoznawalnym, kraciastym wzorem na świecie.Moja sukienka niestety nie ma metki Burberry, widnieje na niej natomiast metka firmy Orsay :) Kiedyś myślałam, że skarpetki plus sukienka to oznaka kiczu, jednak z czasem uznałam, że czasami warto łamać stereotypy i zaryzykować :) Pozdrawiam.

sukienka - Orsay

You Might Also Like

0 komentarze

Visits

Obserwatorzy