second hand

20:15

 Muszę przyznać, że mam tylko kilka rzeczy, które kupiłam z drugiej ręki. Znam jednak wiele osób, które się tam ubierają i potrafią wyszperać  naprawdę świetne ubrania. Ja niestety nie potrafię, ale postanowiłam to zmienić. Pewnego dnia wybrałam się do ,,sklepu” z używaną odzieżą i znalazłam ten oto prezentowany sweterek. Nawet go nie przymierzałam. Zdecydowałam od razu, że go biorę. I nie żałuję. Wygląda jak nowy i tak naprawdę nie różni się od tych kupowanych w sieciówkach :) Jest dość długi, więc w ciepłe letnie wieczory może pełnić funkcję sukienki, natomiast, gdy na dworze jest chłodniej, idealnie pasuje  do rurek i trampek :) Dobrałam do niego długie zakolanówki i  buty za  kostkę. Dzięki temu udało się stworzyć  szybką i lekką stylizację pasującą na luźny dzień :) 

sweter - SH, zakolanówki - h&m

You Might Also Like

0 komentarze

Visits

Obserwatorzy