Nowy początek

21:30

Nareszcie się odważyłam i założyłam bloga. Mówię nareszcie, bo zabierałam się za to od 6 lat. Sama nie wiem czemu tak długo zwlekałam, być może z braku czasu, być może ze strachu, że coś może być nie tak i blog okaże się wielką klapą? Tak mijały lata, a ja ciągle tylko powtarzałam sama do siebie: ,,ale fajny ten blog”, ,,ale jej zazdroszczę”, (...) O! Ona została zaproszona na pokaz Zienia...”. W końcu pewnego dnia robiąc porządki w swojej szafie pomyślałam: ,,dobra, pora wziąć się w garść i jeżeli to lubisz, to podziel się tym z innymi”.
Mamy lipiec, więc moja pierwsza stylizacja powinna opierać się na letnich sukienkach lub krótkich spodenkach, bo przecież latem ma być kuso, lekko i wesoło. Jednak, jak widzimy za oknem pogoda nas nie rozpieszcza, stąd wykorzystanie ciepłego swetra. Jakie są najlepsze swetry według Was? Dla mnie najlepsze są te robione ręcznie, takie jak ten na zdjęciu. Nie ma nic lepszego, niż wybieranie i zakup włóczki, ta niekończąca się liczba przymiarek, patrzenie dzień po dniu jak powstaje i czekanie na to, aż w końcu będziesz mogła go ubrać i wyjść na spacer ;)


You Might Also Like

0 komentarze

Visits

Obserwatorzy