Mój klasyk

19:31

Każda kobieta powinna mieć w swojej szafie sukienkę pasującą na każdą okazję. Sukienkę, która poprzez zmianę dodatków będzie mogła być noszona na różne sposoby, niezależnie od sytuacji. Moim takim uniwersalnym „nabytkiem”jest granatowa sukienka z beżowymi wstawkami. Kupiłam ją już dosyć dawno. Muszę przyznać, że na początku przeszłam obok niej zupełnie obojętnie. Dopiero po chwili, gdy znalazłam się w przymierzalni z kolejną parą spodni, zobaczyłam, jak ładnie leży na innej kobiecie. Postanowiłam, że muszę ją koniecznie mieć. I nie żałuję. Moją dzisiejszą stylizację wykorzystałam na niedzielny spacer. Czerwone koturny wysmukliły sylwetkę dzięki czemu sukienka prezentowała się bardziej elegancko. Idealnie sprawdza się ona na wyjście do teatru, kina, czy na uroczystą kolację.
Na pewno zagości w mojej szafie na dłużej, bo dzięki niej wiem, że żadna nagła okazja nie jest w stanie mnie zaskoczyć:)
sukienka - reserved

You Might Also Like

0 komentarze

Visits

Obserwatorzy